اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| انهدام14 باند سازمان یافته مواد مخدر در سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال 14 باند سازمان یافته مواد مخدر در این استان متلاشی شده و 2 هزار و 224 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده اند.
۱۴۰۲-۴-۸ ۱۰:۵۷ http://fna.ir/3di59w
0

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از ابتدای امسال اقدامات هم در حوزه مبارزه با موادمخدر و هم در سایر حوزه‌های مربوط به برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و کشفیات و دستگیری ها افزایش چشمگیری داشته است به طوریکه از ابتدای امسال 14 باند سازمان یافته مواد مخدر متلاشی شده و 2 هزار و 224 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه 1422 نفر معتاد متجاهر در سطح سیستان و بلوچستان طی مدت فوق جمع آوری شده است، گفت: در مجموع بیش از 28 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حوزه اقدامات فنی و تخصصی و اطلاعاتی نیز بسیاری از کشفیات مواد مخدر در جاسازهایی در وسایل نقلیه عمومی و سواری کشف و ضبط  شد.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر برخلاف انجام 2500 عملیات در کل استان و حتی کشور،  تلفات انسانی نداشتیم، تعداد 180 دستگاه خودرویی که مرتبط با کشفیات مواد مخدر، جاساز یا حامل بوده توقیف شده و 56 قبضه سلاح جنگی سبک و نیمه سنگین در این حوزه کشف و ضبط شده است.

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت 4 نفر از اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر طی درگیری با پلیس خبر داد.

پایان پیام/3139

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول